پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه کتابخانه‌های عمومی 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: برای اجرای ۴ پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین به کتابخانه‌های استان اختصاص یافت.

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: از ۱۵ میلیارد تومانی اعتبار پیش بینی شده ۱۰ میلیارد تومان این اعتبارات ملی و ۵ میلیارد تومان استانی بود که ۶۰ درصد این اعتبارات با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی محقق شده است.
 
وی گفت: کتابخانه شهر نرجه پس از ۱۸ سال با اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری تکمیل و به بهره برداری رسید که این پروژه در ۲۲۰ مترمربع زیربنا در یک طبقه و نیم توسط اداره نوسازی مدارس به عنوان مجری پروژه احداث شد.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان پروژه‌های سگز آباد، بیدستان و کتابخانه مرکز بوئین زهرا را از دیگر مصوبات سفر ریاست جمهوری برشمرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها توسط شهرداری‌ها در دست اقدام است و کتابخانه مرکزی بوئین زهرا در صورت تکمیل تجهیز خواهد شد و حداکثر تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
 
محمدبیگی مولد سازی زمین کتابخانه مرکزی قزوین را از دیگر مصوبات سفر ریاست جمهوری بیان کرد و گفت: برای ساخت و بهره برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
 
سفر رییس جمهور به قزوین هفتم اردیبهشت ماه پارسال انجام شد، این سفر ۱۹۱ مصوبه با اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان به منظور تکمیل و راه اندازی طرح‌های استان داشت که هرکدام از آن‌ها به تنهایی بخش قابل توجهی از نیازمندی‌های اولویت دار استان را برطرف می‌کند.
 
اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین ضمن کمک به رفع نیاز‌های اولویت دار در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، صنعت، کشاورزی، آبرسانی، انرژی و گردشگری، فرصت‌های جدیدی برای توسعه استان به همراه خواهد داشت.
 
با اختصاص اعتبارات و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین قفل طرح‌های نیمه تمام هم باز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار